viernes, 24 de octubre de 2014

The Holstee manifest

Per començar bé el divendres i el cap de setmana us parlaré del "The Holstee manifest".


Estic segura que ja el coneixeu i que l'heu vist i llegit moltes vegades, però és que mi m'encanta i tenia moltes ganes de posar-lo al blog!




El manifest va ser creat per Holstee, una marca de productes de disseny sostenible de Carolina del Nord (EUA). 

La peculiaritat d'aquesta marca és que en els seus productes hi ha escrits sobre pensaments i reflexions la finalitat dels quals és que la gent prengui consciència d'allò que és realment important de la vida a través de productes quotidiants. 














Ja fa uns anys, a mi em van regalar un escrit com el de les imatges i des del primer moment el tinc penjat a l'habitació... Però crec que l'hauria de portar sempre a sobre per llegir-lo!


Per últim us deixo el vídeo que ha donat la volta al món, portant aquest missatge a milions de persones. 





Bon cap de setmana a tothom!!!

Una abarçada i molt de washi tape :) 

Marina Fdg

2 comentarios:

  1. http://lamardewashitapes.wordpress.com/2014/11/11/concurso-washi-wishlist/

    MARINA! sóc Cristina (xocowashi) i acabe de llegir sobre un concurs per a gent que porta blogs o Pinterest... Et copie l'enllaç per si t'interessa. Ah! I el premi són 100€ per a material una abraçadaa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies Cristina, no pot agradar-me més el concurs!! M'hi posaré tan aviat com pugui! Una baraçada ;)

      Eliminar