miércoles, 11 de junio de 2014

Pentinat de graduación I

Per iniciar el blog parlaré sobre el pentinat que portaré pel meu acte de graduació. 

La graduació es farà a l’Auditori de Barcelona aquest dissabte al matí. El vestit que portaré serà d’estil romàntic de tons rosats amb la faldilla curta de tul i uns talons del mateix color. 

Des d'un bon començament tenia clar que volia fer-me un pentinat diferent al que normalment porto i vaig decidir que aquell dia aniria a la perruqueria. 
A la meva perruquera li agrada que li porti retalls de revistes o alguna fotografia del que vull que em faci, així que el primer que vaig fer va ser buscar imatges pel Pinterest.



Tot i que vaig buscar molt pentinats, m'hen vaig adonar que no m'acabaven de fer el pes, que em faltava algun detall...  I ja que per mi les flors són molt importants vaig pensar que podria portar un detall floral al meu pentinat.  

Del detall, evidentment, se n'encarregarà la meva mare. I més encara després de veure la preciosa corona de roses que li va fer a la meva cunyada pel reportatge fotogràfic de l'Alícia Rey.

Alícia Rey Peroy - Photography


Alícia Rey Peroy - Photography


Sí, ja sé que la cunyi és molt fotogènica i que les fotos que fa l'Alícia són un passada, però la corona és tan bonica...



Perquè la meva mare i jo ens poguéssim fer una idea de com podia ser el detall vam estar buscant, també per Pinterest, més imatges de pentinats que en portessin algun.


Com es pot veure la idea és un recollit petit amb una diadema de flor petita i natural al cap i la resta de cabells deixats anar.

Ja us ensenyaré com queda al final!

Marina Fdg

No hay comentarios:

Publicar un comentario